Norsk språk English language
Kontakt oss

Hatløy Maritime AS

Nesevegen 40 – 6065 Ulsteinvik
+47 70 01 99 20
firmapost@hatloy.no 

Ståle Hatløy
Daglig leder

+47 70 01 99 20 
stale@hatloy.no 

Stian Hildre
Salg/Service

+47 913 47 192
stian@hatloy.no 

logo.png
 
 
 

Honda BF250

bf250_1_.jpg
Informasjon
Motortype: HC 60 grader, V6, 24 ventiler
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3583 cc
Boring: 89 mm
Slaglengde: 96 mm
Effekt (HK): 250
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5300 - 6300
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,0
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1760 mm
Kjøreklar vekt: 278 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) m
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard

BF250A viderefører Honda Marine unike teknologi, samt flere nye funksjoner. Designet er gir et helt spesielt inntrykk som understreker Hondas eksklusive tekniske finesser. Honda BF250A utenbordsmotor og er utformet for å illustrere Honda satsing på teknologiske, driftsmessige og miljømessige fortreffelighet for sine kunder. STOR V6-MOTOR Under motordekslet finner du en helt ny og kraftig motor Den nye Honda BF250 fire-takts motor er den kraftigste motor i Honda familien.Motorblokken er en helt ny 60° V6, 3.6L kraftfull, kompakt, 24 ventilers SOHC, som sørger for overlegen ytelse, pålitelighet og holdbarhet. Den er basert på Hondas historiske maskinkonstruksjon. Det smale designen sørger for enkel installasjon, spesielt i dobbel eller trippel montasjer. Oksygen (O2) sensorer plassert i eksosmanifolder måler mengden av oksygen i eksosen. Disse sensorene styres gjennom ECU (Engine Control Unit). ECU’n justerer tenning og drivstoff etter driftsforhold for å sikre maksimal effektivitet. Utstyrt med “Direct Air” og “Adjustable Idle Trolling”. Nytt Design Honda BF250 har et designuttrykk som avviker noe fra andre Honda utenbordsmotorer. Den estetiske utformingen er slankere og motordekselet viser en skarpere, mer kantete profil enn på andre modeller med krom detaljer som formidler kraft og fart.I tillegg til det nye utseende, har den nye BF250 en spennende ny farge – “Aqua Marine Silver”.

Honda BF225

bf225_02881.jpg
Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3471 cc
Boring: 89 mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 225
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument

ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.


Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3471 cc
Boring: 89 mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 225
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.
1/1

Honda BF200

honda_bf200796.jpg
Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3471 cc
Boring: 89mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 200
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard

ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.


Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3471 cc
Boring: 89mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 200
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard
ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.
1/1

BF175

bf175305.jpg
Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3741 cc
Boring: 89 mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 225
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard

ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.


Informasjon
Motortype: OHC - V6
Antall sylindre: 6
Kubikk: 3741 cc
Boring: 89 mm
Slaglengde: 93 mm
Effekt (HK): 225
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 1,87
Girveksler: F - N - R
Lengde: 920 mm
Bredde: 625 mm
Høyde: 1670 mm
Kjøreklar vekt: 267 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard
ABSOLUTT KRAFT Honda har tradisjon for å sette standarden for fire-takt utenbordsmotorer. Det beviste vi igjen da vi lanserte V-sekserene BF 225, BF 200 og BF 175. Disse velbalanserte og komfortable V-6 motorene er ennå blant de største i klassen, med alle de samme unike løsningene som bare Honda kan utvikle. Dette er løsninger som sparer miljøet og gir brukeren den gunstigste totaløkonomi. Under motorens flotte design, finner du det absolutt siste innen firetaktsteknologi. I god Hondatradisjon leverer disse høyteknologi motorene overveldende krefter, ekstrem driftssikkerhet samtidig som de er stillegående, vibrasjonsfrie og gjerrige på drivstoff.
1/1

Honda BF150

bf150896.jpg
Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 150
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F- N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1665 mm
Kjøreklar vekt: 217 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard

Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.


Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 150
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F- N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1665 mm
Kjøreklar vekt: 217 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard
Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.
1/1

Honda BF135

p_hengsmotorar638.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt OHC
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354 cc
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 150
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 600
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F - N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1665 mm
Kjøreklar vekt: 217 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard

Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.


Informasjon
Motortype: 4-takt OHC
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354 cc
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 150
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 600
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F - N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1665 mm
Kjøreklar vekt: 217 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 635 (XL) - 762 (XXL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard
Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.
1/1

Honda BF 115

bf115232.jpg
Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354 cc
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 115.00 HK / 0 omdr.
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000-6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe/lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F - N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1 665 mm

Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.


Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 2354 cc
Boring: 87 mm
Slaglengde: 99 mm
Effekt (HK): 115.00 HK / 0 omdr.
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: Innsprøytning
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000-6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe/lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,14
Girveksler: F - N - R
Lengde: 845 mm
Bredde: 580 mm
Høyde: 1 665 mm
Teknologi som leverer! Disse motorene er et overbevisende resultat av at Hondas ingeniører klarer å kombinere overlegne krefter med verdens strengeste miljøkrav. ”Mest økonomisk i drift” og meget responsvillige, er fagpressens entydige dom, etter omfattende tester. Motorene er skreddersydde og designet for de fleste skjærgårds-jeepene og daycruisere på markedet. Yrkesbrukere som krever kraft og pålitelighet, skamroser motorene.
1/1

Honda BF100

bf10057.jpg
Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 1496 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 89,4 mm
Effekt (HK): 100
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5500 - 6300
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe/lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33 / 2,09
Girveksler: F - N - R
Lengde: 746 mm
Bredde: 449 mm
Høyde: 1566 mm
Kjøreklar vekt: 166 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 664 (XL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard

Dette er vinneren i klassen 80-100 hester Honda har skapt en revolusjon med disse motorene og er første valget for mennesker som skal ha det beste for seg og miljøet! Nytt moderne design, ekstremt god bensinøkonomi og kraft i overflod. Trolling kontrol Hondas trolling kontroll gir presis hastighet ved dorging og andre gjøremål hvor det er nødvending med med lav, men presis hastighet. Dette justeres “automatsisk” i 50 rpm trinn for hvert trykk på bryteren, ideelt for fiske og lave hastigheter. Trolling kontroll leveres som ekstrautstyr. En uslåelig kraftdemonstrasjon Ingen annen utenbordsmotor i denne klassen kan levere kraft som disse motorene. Hondas BLAST system gir maksimal akselerasjon og kraft ut av vannet og med Hondas unike patenterte VTEC system blir også bensinforbruket kraftig redusert (inntil 40 % på marsjfart). Klassens laveste vekt Det strømlinjeformede og kompakte designet gjør dette til klassen letteste motorer. BF80 veier kun 165 kg, det er 26 kg mindre enn en tilfeldig valgt firetakts konkurrent som begynner på... Best på bensinforbruk og utslipp Honda har alltid vært de beste motorene på bensinforbruk, utslipp og pålitelighet. Med det nye bensininnsprøytningssystemet PGM-FI reduseres bensinforbruket med hele 20 % i forhold til andre tilfeldige firetakts konkurrenter. Med implementering av NMEA 2000 ®-tilkobling er man i stand til å installere et stadig bredere spekter av avansert elektronisk utstyr , som for eksempel GPS-systemer, kartplotter og ekkolodd og multifunksjonsinstrumenter. Honda Marine produktlinje fra BF40 til BF250 er nå fullt NMEA 2000 ® -kompatibel. BLAST booster mer kraft ved lavere turtall og gir vesentlig bedre akselerasjon.


Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 4
Kubikk: 1496 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 89,4 mm
Effekt (HK): 100
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5500 - 6300
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe/lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33 / 2,09
Girveksler: F - N - R
Lengde: 746 mm
Bredde: 449 mm
Høyde: 1566 mm
Kjøreklar vekt: 166 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 664 (XL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Motor Trim: Powertrim m/instrument
Powertrim: Standard
Dette er vinneren i klassen 80-100 hester Honda har skapt en revolusjon med disse motorene og er første valget for mennesker som skal ha det beste for seg og miljøet! Nytt moderne design, ekstremt god bensinøkonomi og kraft i overflod. Trolling kontrol Hondas trolling kontroll gir presis hastighet ved dorging og andre gjøremål hvor det er nødvending med med lav, men presis hastighet. Dette justeres “automatsisk” i 50 rpm trinn for hvert trykk på bryteren, ideelt for fiske og lave hastigheter. Trolling kontroll leveres som ekstrautstyr. En uslåelig kraftdemonstrasjon Ingen annen utenbordsmotor i denne klassen kan levere kraft som disse motorene. Hondas BLAST system gir maksimal akselerasjon og kraft ut av vannet og med Hondas unike patenterte VTEC system blir også bensinforbruket kraftig redusert (inntil 40 % på marsjfart). Klassens laveste vekt Det strømlinjeformede og kompakte designet gjør dette til klassen letteste motorer. BF80 veier kun 165 kg, det er 26 kg mindre enn en tilfeldig valgt firetakts konkurrent som begynner på... Best på bensinforbruk og utslipp Honda har alltid vært de beste motorene på bensinforbruk, utslipp og pålitelighet. Med det nye bensininnsprøytningssystemet PGM-FI reduseres bensinforbruket med hele 20 % i forhold til andre tilfeldige firetakts konkurrenter. Med implementering av NMEA 2000 ®-tilkobling er man i stand til å installere et stadig bredere spekter av avansert elektronisk utstyr , som for eksempel GPS-systemer, kartplotter og ekkolodd og multifunksjonsinstrumenter. Honda Marine produktlinje fra BF40 til BF250 er nå fullt NMEA 2000 ® -kompatibel. BLAST booster mer kraft ved lavere turtall og gir vesentlig bedre akselerasjon.
1/1

Honda BF80

bf80171.jpg
Informasjon
Motortype: 4 takt, OHC
Antall sylindre: 4
Kubikk: 1496 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 89,4 mm
Effekt (HK): 80
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5500 - 6300
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33
Girveksler: F - N - R
Lengde: 746 mm
Bredde: 449 mm
Høyde: 1 566 mm
Kjøreklar vekt: 166 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 664 (XL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard

Dette er vinneren i klassen 80-100 hester Honda har skapt en revolusjon med disse motorene og er første valget for mennesker som skal ha det beste for seg og miljøet! Nytt moderne design, ekstremt god bensinøkonomi og kraft i overflod. Trolling kontrol Hondas trolling kontroll gir presis hastighet ved dorging og andre gjøremål hvor det er nødvending med med lav, men presis hastighet. Dette justeres “automatsisk” i 50 rpm trinn for hvert trykk på bryteren, ideelt for fiske og lave hastigheter. Trolling kontroll leveres som ekstrautstyr. En uslåelig kraftdemonstrasjon Ingen annen utenbordsmotor i denne klassen kan levere kraft som disse motorene. Hondas BLAST system gir maksimal akselerasjon og kraft ut av vannet og med Hondas unike patenterte VTEC system blir også bensinforbruket kraftig redusert (inntil 40 % på marsjfart). Klassens laveste vekt Det strømlinjeformede og kompakte designet gjør dette til klassen letteste motorer. BF80 veier kun 165 kg, det er 26 kg mindre enn en tilfeldig valgt firetakts konkurrent som begynner på... Best på bensinforbruk og utslipp Honda har alltid vært de beste motorene på bensinforbruk, utslipp og pålitelighet. Med det nye bensininnsprøytningssystemet PGM-FI reduseres bensinforbruket med hele 20 % i forhold til andre tilfeldige firetakts konkurrenter. Med implementering av NMEA 2000 ®-tilkobling er man i stand til å installere et stadig bredere spekter av avansert elektronisk utstyr , som for eksempel GPS-systemer, kartplotter og ekkolodd og multifunksjonsinstrumenter. Honda Marine produktlinje fra BF40 til BF250 er nå fullt NMEA 2000 ® -kompatibel. BLAST booster mer kraft ved lavere turtall og gir vesentlig bedre akselerasjon.


Informasjon
Motortype: 4 takt, OHC
Antall sylindre: 4
Kubikk: 1496 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 89,4 mm
Effekt (HK): 80
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: PGM-FI
Start: Elektronisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5500 - 6300
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe / lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33
Girveksler: F - N - R
Lengde: 746 mm
Bredde: 449 mm
Høyde: 1 566 mm
Kjøreklar vekt: 166 kg
Stamme Lengde: 508 (L) - 664 (XL) mm
Stamme Type: Lang (L) - Ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard
Dette er vinneren i klassen 80-100 hester Honda har skapt en revolusjon med disse motorene og er første valget for mennesker som skal ha det beste for seg og miljøet! Nytt moderne design, ekstremt god bensinøkonomi og kraft i overflod. Trolling kontrol Hondas trolling kontroll gir presis hastighet ved dorging og andre gjøremål hvor det er nødvending med med lav, men presis hastighet. Dette justeres “automatsisk” i 50 rpm trinn for hvert trykk på bryteren, ideelt for fiske og lave hastigheter. Trolling kontroll leveres som ekstrautstyr. En uslåelig kraftdemonstrasjon Ingen annen utenbordsmotor i denne klassen kan levere kraft som disse motorene. Hondas BLAST system gir maksimal akselerasjon og kraft ut av vannet og med Hondas unike patenterte VTEC system blir også bensinforbruket kraftig redusert (inntil 40 % på marsjfart). Klassens laveste vekt Det strømlinjeformede og kompakte designet gjør dette til klassen letteste motorer. BF80 veier kun 165 kg, det er 26 kg mindre enn en tilfeldig valgt firetakts konkurrent som begynner på... Best på bensinforbruk og utslipp Honda har alltid vært de beste motorene på bensinforbruk, utslipp og pålitelighet. Med det nye bensininnsprøytningssystemet PGM-FI reduseres bensinforbruket med hele 20 % i forhold til andre tilfeldige firetakts konkurrenter. Med implementering av NMEA 2000 ®-tilkobling er man i stand til å installere et stadig bredere spekter av avansert elektronisk utstyr , som for eksempel GPS-systemer, kartplotter og ekkolodd og multifunksjonsinstrumenter. Honda Marine produktlinje fra BF40 til BF250 er nå fullt NMEA 2000 ® -kompatibel. BLAST booster mer kraft ved lavere turtall og gir vesentlig bedre akselerasjon.
1/1

Honda BF60

bf60945.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 998 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 79,5 mm
Effekt (HK): 60
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,07
Girveksler: F - N - R
Lengde: 866 mm
Bredde: 417 mm
Høyde: 1397 mm
Kjøreklar vekt: 110 kg
Stamme Lengde: 531 (L) mm
Stamme Type: lang (L) - ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard

MILJØMOTOREN Den vannavkjølte 3-sylindrede motoren er klassenes beste på hastighet, bensinforbruk, støynivå og gir maksimal komfort om bord. Den er meget effektiv og rask med moderne 4-takts teknologi, kombinert med lav vekt og kraftig akselerasjon. Motoren er utstyrt med det elektroniske innsprøytingssystemet (PGM-FI), Hondas unike patentbeskyttede BLAST system og et undervannshus med meget lav vannmotstand. Resultat – et ekstremt godt «fraspark» og høy topphastighet. BF60-serien har Honda’s drivstoffkontrollsystem ECOmo, dette bidrar til en bensinbesparelse på inntil 13 prosent i forhold til dagens konkurrenter i markedet. Motoren har allerede imponert fagpressen ” Motorlyden er nesten vidunderlig, støynivået er behagelig…” og hva bensinforbruket angår så skriver samme journalisten ” Reduserte vi turtallet med 1000 omdreininger var forbruket gått ned til det halve”. Markedets mest avanserte motor i mellomklassen er utrolig komfortabel og lett i bruk. BÅTMAGASINET (Nr. 1-2010) DRIVSTOFFØKONOMI Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrennings-kontroll” (Lean Burn) og ECOmo (Economy Controlled Motor) bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi under marsjfart enn tilsvarende tradisjonelle firetaktere under tilsvarende forhold. MILJØMESSIG YTELSE Det komfortable støynivået oppnås gjennom bruk av lengre eksoskanal og et optimalisert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Motoren leverer fremragende miljømessig ytelse, med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Den nye Honda BF60 er 97 % resirkulerbare. DRIFTSYTELSE Den nye BF60 utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen, og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motor-konstruksjon og andre lettvektsteknologier bidrar til de beste topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. HOLDBARHET OG PÅLITELIGHET Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.


Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 998 cc
Boring: 73 mm
Slaglengde: 79,5 mm
Effekt (HK): 60
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,07
Girveksler: F - N - R
Lengde: 866 mm
Bredde: 417 mm
Høyde: 1397 mm
Kjøreklar vekt: 110 kg
Stamme Lengde: 531 (L) mm
Stamme Type: lang (L) - ekstra lang (XL)
Powertrim: Standard
MILJØMOTOREN Den vannavkjølte 3-sylindrede motoren er klassenes beste på hastighet, bensinforbruk, støynivå og gir maksimal komfort om bord. Den er meget effektiv og rask med moderne 4-takts teknologi, kombinert med lav vekt og kraftig akselerasjon. Motoren er utstyrt med det elektroniske innsprøytingssystemet (PGM-FI), Hondas unike patentbeskyttede BLAST system og et undervannshus med meget lav vannmotstand. Resultat – et ekstremt godt «fraspark» og høy topphastighet. BF60-serien har Honda’s drivstoffkontrollsystem ECOmo, dette bidrar til en bensinbesparelse på inntil 13 prosent i forhold til dagens konkurrenter i markedet. Motoren har allerede imponert fagpressen ” Motorlyden er nesten vidunderlig, støynivået er behagelig…” og hva bensinforbruket angår så skriver samme journalisten ” Reduserte vi turtallet med 1000 omdreininger var forbruket gått ned til det halve”. Markedets mest avanserte motor i mellomklassen er utrolig komfortabel og lett i bruk. BÅTMAGASINET (Nr. 1-2010) DRIVSTOFFØKONOMI Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrennings-kontroll” (Lean Burn) og ECOmo (Economy Controlled Motor) bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi under marsjfart enn tilsvarende tradisjonelle firetaktere under tilsvarende forhold. MILJØMESSIG YTELSE Det komfortable støynivået oppnås gjennom bruk av lengre eksoskanal og et optimalisert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Motoren leverer fremragende miljømessig ytelse, med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Den nye Honda BF60 er 97 % resirkulerbare. DRIFTSYTELSE Den nye BF60 utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen, og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motor-konstruksjon og andre lettvektsteknologier bidrar til de beste topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. HOLDBARHET OG PÅLITELIGHET Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.
1/1
bf50_01708.jpg

Honda BF50

Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 808 cc
Boring: 70 mm
Slaglengde: 70 mm
Effekt (HK): 50 hk
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 694 mm
Bredde: 372 mm
Høyde: 1 260 mm
Kjøreklar vekt: 96 kg
Stamme Lengde: 416 (S) - 521 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - lang (L)
Powertrim: Standard

ULTIMATE YTELSER To av verdens mest solgte mellomklassemotorer BF40 og BF50, har i senere tid gjennomgått en total fornyelse og oppdatering av Hondas innovative ingeniørteam. Resultatet er en meget miljøvennlig motor som gir brukerne en kraftfull, men bensinbesparende opplevelse og gjør BF40 og BF50 til suverene vinnere i denne klassen. For å oppnå et optimalt forhold mellom vekt og balanse har Honda forskjøvet den 3-sylindrede rekkemotoren fremover i konstruksjonen. Dette gir en perfekt balanse i båten i forhold til tradisjonelle utenbordsmotorer i denne størrelsen. På samme måte som Hondas større utenbordsmotorer er BF50 og BF40 preget av et slående vingedesign, som understreker konseptets fokus på smekre linjer og styrke. Drivstofføkonomi Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrenningskontroll” (Lean Burn) under marsjfart, bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi (ca. 18 % for BF40) i forhold til den tidligere modellen under tilsvarende forhold. Turtallsområdet hvor ”mager forbrenningskontroll” brukes under marsjfart for å oppnå bedre drivstofføkonomi kalles ECOmo (Economy COntrolled Motor). Miljømessig ytelse Støynivåene er redusert med 1,0 dB fra tidligere modeller gjennom forbedringer som lengre eksoskanal og et optimert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Begge modellene leverer fremragende miljømessig ytelse med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Begge modellene er 93,6 % resirkulerbare ut ifra Hondas beregninger. Driftsytelse De nye motorene utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motorkonstruksjon og andre lettvektsteknologier. Det bidrar til maks topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. Holdbarhet og pålitelighet Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.


Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 808 cc
Boring: 70 mm
Slaglengde: 70 mm
Effekt (HK): 50 hk
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 694 mm
Bredde: 372 mm
Høyde: 1 260 mm
Kjøreklar vekt: 96 kg
Stamme Lengde: 416 (S) - 521 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - lang (L)
Powertrim: Standard
ULTIMATE YTELSER To av verdens mest solgte mellomklassemotorer BF40 og BF50, har i senere tid gjennomgått en total fornyelse og oppdatering av Hondas innovative ingeniørteam. Resultatet er en meget miljøvennlig motor som gir brukerne en kraftfull, men bensinbesparende opplevelse og gjør BF40 og BF50 til suverene vinnere i denne klassen. For å oppnå et optimalt forhold mellom vekt og balanse har Honda forskjøvet den 3-sylindrede rekkemotoren fremover i konstruksjonen. Dette gir en perfekt balanse i båten i forhold til tradisjonelle utenbordsmotorer i denne størrelsen. På samme måte som Hondas større utenbordsmotorer er BF50 og BF40 preget av et slående vingedesign, som understreker konseptets fokus på smekre linjer og styrke. Drivstofføkonomi Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrenningskontroll” (Lean Burn) under marsjfart, bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi (ca. 18 % for BF40) i forhold til den tidligere modellen under tilsvarende forhold. Turtallsområdet hvor ”mager forbrenningskontroll” brukes under marsjfart for å oppnå bedre drivstofføkonomi kalles ECOmo (Economy COntrolled Motor). Miljømessig ytelse Støynivåene er redusert med 1,0 dB fra tidligere modeller gjennom forbedringer som lengre eksoskanal og et optimert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Begge modellene leverer fremragende miljømessig ytelse med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Begge modellene er 93,6 % resirkulerbare ut ifra Hondas beregninger. Driftsytelse De nye motorene utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motorkonstruksjon og andre lettvektsteknologier. Det bidrar til maks topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. Holdbarhet og pålitelighet Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.
1/1

Honda BF40

bf40560.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 808 cc
Boring: 70 mm
Slaglengde: 70 mm
Effekt (HK): 40
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 694 mm
Bredde: 372 mm
Høyde: 1 260 mm
Kjøreklar vekt: 96 kg
Stamme Lengde: 416 (S) - 521 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - lang (L)
Powertrim: Standard

Ultimate ytelser! To av verdens mest solgte mellomklassemotorer BF40 og BF50, har i senere tid gjennomgått en total fornyelse og oppdatering av Hondas innovative ingeniørteam. Resultatet er en meget miljøvennlig motor som gir brukerne en kraftfull, men bensinbesparende opplevelse og gjør BF40 og BF50 til suverene vinnere i denne klassen. For å oppnå et optimalt forhold mellom vekt og balanse har Honda forskjøvet den 3-sylindrede rekkemotoren fremover i konstruksjonen. Dette gir en perfekt balanse i båten i forhold til tradisjonelle utenbordsmotorer i denne størrelsen. På samme måte som Hondas større utenbordsmotorer er BF50 og BF40 preget av et slående vingedesign, som understreker konseptets fokus på smekre linjer og styrke. Drivstofføkonomi Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrenningskontroll” (Lean Burn) under marsjfart, bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi (ca. 18 % for BF40) i forhold til den tidligere modellen under tilsvarende forhold. Turtallsområdet hvor ”mager forbrenningskontroll” brukes under marsjfart for å oppnå bedre drivstofføkonomi kalles ECOmo (Economy COntrolled Motor). Miljømessig ytelse Støynivåene er redusert med 1,0 dB fra tidligere modeller gjennom forbedringer som lengre eksoskanal og et optimert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Begge modellene leverer fremragende miljømessig ytelse med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Begge modellene er 93,6 % resirkulerbare ut ifra Hondas beregninger. Driftsytelse De nye motorene utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motorkonstruksjon og andre lettvektsteknologier. Det bidrar til maks topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. Holdbarhet og pålitelighet Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.


Informasjon
Motortype: 4-takts, overliggende kam
Antall sylindre: 3
Kubikk: 808 cc
Boring: 70 mm
Slaglengde: 70 mm
Effekt (HK): 40
Tenning: Mikrocomputerprogrammert
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 694 mm
Bredde: 372 mm
Høyde: 1 260 mm
Kjøreklar vekt: 96 kg
Stamme Lengde: 416 (S) - 521 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - lang (L)
Powertrim: Standard
Ultimate ytelser! To av verdens mest solgte mellomklassemotorer BF40 og BF50, har i senere tid gjennomgått en total fornyelse og oppdatering av Hondas innovative ingeniørteam. Resultatet er en meget miljøvennlig motor som gir brukerne en kraftfull, men bensinbesparende opplevelse og gjør BF40 og BF50 til suverene vinnere i denne klassen. For å oppnå et optimalt forhold mellom vekt og balanse har Honda forskjøvet den 3-sylindrede rekkemotoren fremover i konstruksjonen. Dette gir en perfekt balanse i båten i forhold til tradisjonelle utenbordsmotorer i denne størrelsen. På samme måte som Hondas større utenbordsmotorer er BF50 og BF40 preget av et slående vingedesign, som understreker konseptets fokus på smekre linjer og styrke. Drivstofføkonomi Det elektroniske PGM-FI bensininnsprøytingssystemet og ”mager forbrenningskontroll” (Lean Burn) under marsjfart, bidrar til om lag 20 % bedre drivstofføkonomi (ca. 18 % for BF40) i forhold til den tidligere modellen under tilsvarende forhold. Turtallsområdet hvor ”mager forbrenningskontroll” brukes under marsjfart for å oppnå bedre drivstofføkonomi kalles ECOmo (Economy COntrolled Motor). Miljømessig ytelse Støynivåene er redusert med 1,0 dB fra tidligere modeller gjennom forbedringer som lengre eksoskanal og et optimert ribbedesign i den øvre seksjonen for ekstra stivhet. Begge modellene leverer fremragende miljømessig ytelse med utslipp godt under RCD-standarden, som er den strengeste i verden. Begge modellene er 93,6 % resirkulerbare ut ifra Hondas beregninger. Driftsytelse De nye motorene utnytter BLAST teknologi for bensin/luftblanding og tenningstider, der en datachip velger optimale tenningstider for den aktuelle bensin-/luftblandingen og sikrer optimal akselerasjon. Et nytt og strømlinjeformet girhus sørger for redusert hydrodynamisk motstand i vannet, kompakt motorkonstruksjon og andre lettvektsteknologier. Det bidrar til maks topphastigheter i denne motorklassen. En stor anti-kavitasjonsplate bidrar til å redusere motstand og vannsprut under kjøring. Holdbarhet og pålitelighet Et sett med fire varsellamper varsler brukeren om tilfeller av lavt oljetrykk, overoppheting, feil ved lading eller defekter ved de elektroniske komponentene.
1/1

Honda BF30

bf30709.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 3
Kubikk: 552,00 cc
Boring: 61 mm
Slaglengde: 63 mm
Effekt (HK): 30
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 3 forgassere
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatoralarm / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 640 mm
Bredde: 375 mm
Høyde: 1 195 mm
Kjøreklar vekt: 70 kg
Propell størrelse: 9-1/4x12 mm
Stamme Lengde: 431 (S) - 552 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell

Den stille fullfører Populær mellomklassemotor med et bredt bruksområde; skjærgårdsjeeper, fiskebåter, sportsbåter og forskjellige yrkesbåter. Ekstremt stillegående, lav vekt og bygget for å tåle høy fart og høye belastninger under de mest ekstreme vær- og temperaturforhold. Stort kraftoverskudd uten at våre utviklere har gått på akkord med støy- og vibrasjonsdemping. Sist men ikke minst er motoren svært billig i drift.


Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 3
Kubikk: 552,00 cc
Boring: 61 mm
Slaglengde: 63 mm
Effekt (HK): 30
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 3 forgassere
Start: Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatoralarm / Lydvarsel
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 640 mm
Bredde: 375 mm
Høyde: 1 195 mm
Kjøreklar vekt: 70 kg
Propell størrelse: 9-1/4x12 mm
Stamme Lengde: 431 (S) - 552 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell
Den stille fullfører Populær mellomklassemotor med et bredt bruksområde; skjærgårdsjeeper, fiskebåter, sportsbåter og forskjellige yrkesbåter. Ekstremt stillegående, lav vekt og bygget for å tåle høy fart og høye belastninger under de mest ekstreme vær- og temperaturforhold. Stort kraftoverskudd uten at våre utviklere har gått på akkord med støy- og vibrasjonsdemping. Sist men ikke minst er motoren svært billig i drift.
1/1

Honda BF20

bf20_01441.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 2
Kubikk: 350 cc
Boring: 59 mm
Slaglengde: 64 mm
Effekt (HK): 20 hk
Tenning: PGM-IG
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 650 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1110 mm
Kjøreklar vekt: 46 kg
Propell størrelse: 9-1/4x10 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) - 703(UL) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Kontrollboks / Rorkult

Enestående ytelser Fremtidens motorer i ulike størrelser. De er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten, som til motor på seilbåten. Disse motorene er fremtidens transportable motorer som er egnet til all slags bruk, båttyper og fartsområder. Felles for begge er at de er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.


Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 2
Kubikk: 350 cc
Boring: 59 mm
Slaglengde: 64 mm
Effekt (HK): 20 hk
Tenning: PGM-IG
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 650 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1110 mm
Kjøreklar vekt: 46 kg
Propell størrelse: 9-1/4x10 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) - 703(UL) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Kontrollboks / Rorkult
Enestående ytelser Fremtidens motorer i ulike størrelser. De er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten, som til motor på seilbåten. Disse motorene er fremtidens transportable motorer som er egnet til all slags bruk, båttyper og fartsområder. Felles for begge er at de er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.
1/1

Honda BF15

bf15745.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 2
Kubikk: 350 cc
Boring: 59 mm
Slaglengde: 64 mm
Effekt (HK): 15
Tenning: PGM-IG
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 650 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1110
Kjøreklar vekt: 46
Propell størrelse: 9-1/4x10 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) - 703(UL) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner

Enestående ytelser Fremtidens motorer i ulike størrelser. De er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten, som til motor på seilbåten. Disse motorene er fremtidens transportable motorer som er egnet til all slags bruk, båttyper og fartsområder. Felles for begge er at de er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.


Informasjon
Motortype: 4-takt, OHC
Antall sylindre: 2
Kubikk: 350 cc
Boring: 59 mm
Slaglengde: 64 mm
Effekt (HK): 15
Tenning: PGM-IG
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,08
Girveksler: F - N - R
Lengde: 650 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1110
Kjøreklar vekt: 46
Propell størrelse: 9-1/4x10 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) - 703(UL) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Enestående ytelser Fremtidens motorer i ulike størrelser. De er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten, som til motor på seilbåten. Disse motorene er fremtidens transportable motorer som er egnet til all slags bruk, båttyper og fartsområder. Felles for begge er at de er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.
1/1

Honda BF10

p_hengsmotorar398.jpg
Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 2
Kubikk: 222,00 cc
Boring: 58 mm
Slaglengde: 42 mm
Effekt (HK): 10
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33
Girveksler: F - N - R
Lengde: 610 mm
Bredde: 345 mm
Høyde: 1105
Kjøreklar vekt: 42
Propell størrelse: 9-1/4x9 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell

Frihet på vannet Teknologi langt over det en forventer av motorer i denne klassen. Dette er fremtidens små motorer som er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten som til motor på seilbåten. De er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.


Informasjon
Motortype: OHC, 4-takt
Antall sylindre: 2
Kubikk: 222,00 cc
Boring: 58 mm
Slaglengde: 42 mm
Effekt (HK): 10
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell / Elektrisk
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 5000 - 6000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,33
Girveksler: F - N - R
Lengde: 610 mm
Bredde: 345 mm
Høyde: 1105
Kjøreklar vekt: 42
Propell størrelse: 9-1/4x9 mm
Stamme Lengde: 433 (S) - 563 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell
Frihet på vannet Teknologi langt over det en forventer av motorer i denne klassen. Dette er fremtidens små motorer som er bærbare og fleksible, og er like velegnet til landstedbåten og lettbåten som til motor på seilbåten. De er lette å starte, har masse krefter, høy komfort, pålitelighet og er meget brukervennlige.
1/1

Honda BF5

p_hengsmotorar_1_.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt
Antall sylindre: 1
Kubikk: 127,00
Boring: 60 mm
Slaglengde: 45 mm
Effekt (HK): 5 HK
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 4000 - 5000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,1
Girveksler: F - N- R
Lengde: 525 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1005 mm
Kjøreklar vekt: 27 kg
Propell størrelse: 7-7/8x6-2/3 mm
Stamme Lengde: 445 (S) - 572 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell

Med sin suverene motorteknologi har Honda laget to lettvektere med maksimal håndterbarhet. Legg motoren i bagasjerommet, sett den på plass og dra i startsnoren. Likevel er motoren full av tekniske løsninger som betyr egenskaper du ikke trodde var mulig på så små motorer. “Påhengere” er ikke lenger støyende og rykende anordninger som stopper og går etter eget forgodtbefinnende, så lenge du velger en Honda.


Informasjon
Motortype: 4-takt
Antall sylindre: 1
Kubikk: 127,00
Boring: 60 mm
Slaglengde: 45 mm
Effekt (HK): 5 HK
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 4000 - 5000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,1
Girveksler: F - N- R
Lengde: 525 mm
Bredde: 350 mm
Høyde: 1005 mm
Kjøreklar vekt: 27 kg
Propell størrelse: 7-7/8x6-2/3 mm
Stamme Lengde: 445 (S) - 572 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell
Med sin suverene motorteknologi har Honda laget to lettvektere med maksimal håndterbarhet. Legg motoren i bagasjerommet, sett den på plass og dra i startsnoren. Likevel er motoren full av tekniske løsninger som betyr egenskaper du ikke trodde var mulig på så små motorer. “Påhengere” er ikke lenger støyende og rykende anordninger som stopper og går etter eget forgodtbefinnende, så lenge du velger en Honda.
1/1

Honda BF2.3

p_hengsmotorar696.jpg
Informasjon
Motortype: 4-takt
Antall sylindre: 1
Kubikk: 127,00 cc
Boring: 60 mm
Slaglengde: 45 mm
Effekt (HK): 2,30 HK
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 4000 - 5000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,1
Girveksler: F - N -R
Lengde: 525 mm
Bredde: 350 mm
Kjøreklar vekt: 27 kg
Propell størrelse: 7-7/8x6-2/3 mm
Stamme Lengde: 445 (S) - 572 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell

Avslappet båtliv Med sin suverene motorteknologi har Honda laget to lettvektere med maksimal håndterbarhet. Legg motoren i bagasjerommet, sett den på plass og dra i startsnoren. Likevel er motoren full av tekniske løsninger som betyr egenskaper du ikke trodde var mulig på så små motorer. “Påhengere” er ikke lenger støyende og rykende anordninger som stopper og går etter eget forgodtbefinnende, så lenge du velger en Honda.


Informasjon
Motortype: 4-takt
Antall sylindre: 1
Kubikk: 127,00 cc
Boring: 60 mm
Slaglengde: 45 mm
Effekt (HK): 2,30 HK
Tenning: Elektronisk
Drivstoffsystem: 1 forgasser
Start: Manuell
Kjølesystem: Væske
Turtallsregister: 4000 - 5000
Turtallsbegrenser: Standard
Oljetrykksalarm: Indikatorlampe
Dødmannsknapp: Standard
Antall gir: 2,1
Girveksler: F - N -R
Lengde: 525 mm
Bredde: 350 mm
Kjøreklar vekt: 27 kg
Propell størrelse: 7-7/8x6-2/3 mm
Stamme Lengde: 445 (S) - 572 (L) mm
Stamme Type: Kort (S) - Lang (L)
Motor Trim: Manuell 5 posisjoner
Powertrim: Manuell
Avslappet båtliv Med sin suverene motorteknologi har Honda laget to lettvektere med maksimal håndterbarhet. Legg motoren i bagasjerommet, sett den på plass og dra i startsnoren. Likevel er motoren full av tekniske løsninger som betyr egenskaper du ikke trodde var mulig på så små motorer. “Påhengere” er ikke lenger støyende og rykende anordninger som stopper og går etter eget forgodtbefinnende, så lenge du velger en Honda.
1/1
HONDA
Hatløy Maritime AS

Nesevegen 40 – N-6065 Ulsteinvik
+47 70 01 99 20
firmapost@hatloy.no